شیشه دوجداره یخچال صنعتی

یکی از راه‌های دکراتیو کردن فضای مکان‌هایی مانند کافه، قنادی، مغازه و ... استفاده از وسایل کاربردی است که در طول روز بارها از آن‌ها استفاده می‌شود. یکی از پرکاربد‌ترین و اصلی‌ترین وسایل در چنین مکان‌هایی یخچال‌های صنعتی است که مورد استفاده قرار گرفته است. برای اینکه یخچال‌های شما به بهترین شکل ممکن محصولات درون خود را نمایش دهد و جلوه‌ای شیک به کسب و کارتان دهید، می‌بایست از شیشه‌های با کیفیتی در این یخچال‌ها استفاده شود.

استفاده از شیشه در در یخچال‌های صنعتی مزایای بیشماری دارد که حتما باید آن‌ها را بدانید. داشتن یخچال صنعتی که از شیشه دوجداره در درب آن استفاده شده است به شما کمک خواهد کرد تا محصولات خود را به راحتی به مشتریان نمایش دهید. به کارگیری شیشه دوجداره یخچال صنعتی باعث می‌گردد که نور به راحتی به داخل یخچال وارد شود و جزئیات محصول شما به راحتی برای مشتری قابل دیدن باشد. بهره‌گیری از شیشه دوجداره به کسب و کار شما این اجازه را می‌دهد که ظاهر مطلوب و زیباتری را ایجاد کند تا هر مشتری را بتوانید مجذوب محصولات خود کنیدو


شیشه دوجداره چیست؟

‌منظور از شیشه دوجداره، شیشه‌ای است که از دو جام شیشه موازی و هم اندازه تشکیل شده باشد. این شیشه‌ها را می‌توان در اندازه‌های مختلف و در طرح‌های گوناگونی سفارش داد و از آن‌ها استفاده کرد. تارخچه استفاده شیشه دوجداره به سال 1865 در آمریکا برمیگردد. این شیشه‌ها در طول سالیان متوالی و با طی کردن آزمایش‌های گوناگون ثابت کرده‌اند که عایق مناسبی برای گرما، سرما و حتی صوت می‌باشند. به همین دلیل استفاده از این شیشه‌ها در صنایع گوناگون افزایش پیدا کرد.

یکی از کاربرد‌های عمده شیشه‌های دوجداره استفاده آن‌ها در درب و بدنه یخچال‌های صنعتی است.


مزایای استفاده از شیشه دوجداره

استفاده از شیشه‌های دوجداره در ساخت یخچال‌های صنعتی مزایای زیادی دارد. شاید در نگاه اول نسبت به استفاده از شیشه معمولی دارای هزینه بیشتری باشد، ولی قطعا در طولانی مدت باعث کاهش سایر هزینه‌ها خواهد شد. اولین مزیت ظاهر بهبود ظاهر یخچال خواهد بود. استفاده از چنین شیشه‌هایی به بهتر نمایش دادن محصول و جلب نظر مشتری کمک بزرگی خواهد کرد.

شیش‌های دوجداره عایق عالی در مقابل حرارت هستند. همین امر به یخچال کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن فرآیند تهویه را انجام دهد. همچنین این شیشه‌ها مانعی برای ورود پرتو فرا بنفش است. این پرتو می‌تواند بر روی مواد غذایی بتابد و باعث فاسد شدن آن‌ها شود.

استفاده از شیشه دوجداره به شما کمک می‌کند تا سطحی بدون بخارگرفتگی را بر روی درب یخچال خود تجربه کنید و مشتریان به راحتی بتوانند محصولات درون یخچال شما را مشاهده کنند.


فضای بین دو شیشه

فضای بین شیشه‌های دوجداره توسط اسپیر که وظیفه آن جذب رطوبت است و گاز آرگون پر می‌شود. گاز آرگون یک گاز بی اثر است، بو و مزه‌ای ندارد و آتش‌زا نیز نیست. این گاز به وفور و با قیمت مناسب در دسترس می‌باشد. وظیفه اصلی این گاز ایجاد عایقی برای جلوگیری از انتقال گرما است.


حرف آخر

در پست سعی شد تا دلیل و اهمیت استفاده از شیشه دوجداره در یخچال‌های صنعتی را برای شما توضیح دهیم. شیشه‌هایی که در یخچال‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند باید ویژگی‌های زیر را دارا باشند:

شیشه یخچال‌های صنعتی می‌باست در برابر خش و خوردگی مقاوم باشد.

جنس این شیشه‌ها باید به نوعی باشد که بر اثر ضربه به سادگی شکسته نشود.

شیشه مورد استفاده در یخچال‌های صنعتی باید زیبا و چشم نواز باشند و به زیبایی ظاهری دستگاه و دکوراسیون محیط کمک کنتد.

با توجه به نوع محصولی که قرار است در یخچال نمایش داده شود، استفاده از شیشه‌های طرح‌دار، دارای بافت، رنگی و نظایر آنها می‌تواند به هر جه زیبا نشان دادن دستگاه شما کمک کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد